Hakkımızda
İnsanlığın empati ve duyarlılık noktasında sınıfta kaldığı, her geçen gün artan tüketim ihtiyacı ile, dünyayı daha fazla tükettiği günümüzde, artık tek başına geçerli olmayan bireysel değerlerin, bütünsel ve evrensel değerlere dönüşümüne inanıyoruz.
Birbirini besleyen, seven, sayan, yardımsever ve yaratıcı bir toplum için büyük katkı sağlayacağına inandığımız, disiplinler arası yöntemler ile hayata dokunan bir “yeni nesil reklam anlayışını” benimsiyoruz.
Tüketimi teşvik amaçlı var olan reklam sektörünün, yılda 11 milyar TL’yi geçen yatırım bütçesi ile, tüketicisini ve onun yaşam alanını besleyen yeni bir reklam modeli ile sokağa, insana, yaşama değer katacağı ve böylece de tüketicilerle gönül bağı kuracağı bir platforma inanıyoruz.
Yeni nesil bu platformda, empathy marketing ve değer katma misyonu ile, markaların sloganlarının veya ürünlerinlerinin can verdiği, insanların hayatına dokunan hayatın kalitesini arttıran günlük bir ihtiyacı karşılayan veya güzel bir an yaratan projeler ile Açıkhava, TV, radyo ve dijital mecralarda, özgün fikirler peşindeyiz.
İyilik ve değer odaklı bu yeni yaklaşım sayesinde gönül bağı kuran markalar yaratmak için sabırsızlanıyoruz.
Think.co, olarak insan görüşlerine ve gözlemlerine dayalı bir firma olarak kurulduk.
Yaratıcılığımızın çıkış noktası, gerçek insanların gerçek ihtiyaç ve beklentilerinde yatıyor.
Varlığımızın özüne “iyilik” ve “samimiyet” koyarak iletişim sanatına yepyeni bir bakış açısıyla yön vermek hayalini kuruyoruz.
Reklamlar daha özgür olmalı, reklamlar günlük hayatta yaşamalı ve nefes almalı diye düşünüyoruz.
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE YARATICILIK ODAKLI İYİLİK TEMELİNDE ALTERNATİF İLETİŞİM PROJELERİ için çalışıyoruz.
İstanbul Büyük Şehir Belediyesi ile işbirliği içinde, geleneksel reklam yöntemlerinin dışına çıkıyor ve esnek, yaratıcı, yenilikçi eyleme geçen reklamlar için marka iletişiminde yeni bir dönemin yolunu açıyoruz.